Γεια σας! Καλωςήρθατε  στο νέο μας website! Εδώ θα ενημερώνεστε για τα νέα μας!

Κέντρο Φυσικοθεραπείας Ταχούλας Ιωάννης

Το Κέντρο φυσικοθεραπείας Ιωάννης Ταχούλας λειτουργεί από το 2018 και δραστηριοποιείται στην περιοχή της Λάρισας. Το κέντρο είναι εξοπλισμένο με σύγχρονο εξοπλισμό και η φυσικοθεραπεία που εφαρμόζεται στον κάθε ασθενή πραγματοποιείται από έμπειρο και καταρτισμένο προσωπικό με σπουδές στην επιστήμη της φυσικοθεραπείας. Η φιλοσοφία μας είναι πως ο ασθενής που έρχεται σε εμάς πρέπει να επιστρέψει στις καθημερινές του δραστηριότητες το συντομότερο δυνατό. Το κλειδί της επιτυχίας μας είναι ότι εντάσσουμε τον ασθενή στην διαδικασία αποκατάστασης ενημερώνοντάς τον με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται για να διασφαλίσει την επιτυχία της αποκατάστασής του. Κύριος στόχος μας είναι να υπάρχει αντικειμενική βελτίωση μεταξύ των συνεδριάσεων.

Σχετικά με την φυσικοθεραπέια

Η Φυσιοθεραπεία ή Φυσικοθεραπεία (ο σωστός όρος είναι φυσικοθεραπεία διότι αποτελεί τη θεραπεία με φυσικά μέσα) είναι το σύνολο των μεθόδων που χρησιμοποιούνται από τον πτυχιούχο φυσικοθεραπευτή, ο οποίος αποτελεί τον εξειδικευμένο επαγγελματία, με στόχο την θεραπεία και τον περιορισμό συμπτωμάτων ασθενειών και παθολογικών καταστάσεων που είναι συνδεδεμένες με προβλήματα κινητικά.

Οι τομείς στους οποίους η φυσικοθεραπεία εφαρμόζεται είναι στην αποκατάσταση νευρολογικών παθήσεων, σε παθήσεις του μυοσκελετικού συστήματος, σε καρδιαγγειακές και αναπνευστικές νόσους. Η αναφορά στον όρο φυσικοθεραπεία δε σημαίνει ότι θεραπεύεται η πάθηση αλλά πιο σωστά επιχειρείται η προσπάθεια επανεκπαίδευσης των φυσιολογικών κινητικών προτύπων τα οποία έχουν χαθεί εξαιτίας κάποιας διαταραχής

Ο εξοπλισμός που θα βρείτε στο Κέντρο Φυσικοθεραπείας Ιωάννης Ταχούλας

Το φυσικοθεραπευτήριό μας είναι εξοπλισμένο με τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό. Επισκεφτείτε μας για να βρούμε την κατάλληλη θεραπεία για εσάς και ανακουφιστείτε άμεσα από τον πόνο.

Ενδεικτικά :

T.E.N.S. H φυσική λύση για τον πόνο

Με τον όρο TENS περιγράφονται τα ρεύµατα χαµηλής συχνότητας που ερεθίζουν τις αισθητικές ίνες των νεύρων. Τα TENS (ΤRANSCUTANEOUS ELECTRICAL NERVE STIMULATION = Διαδερµατικός Ηλεκτρικός Νευρικός Ερεθισµός) είναι µία αξιόπιστη και ιατρικώς αποδεκτή θεραπευτική µέθοδος, µη χειρουργική, που χρησιµοποιείται ευρέως στην αντιµετώπιση χρόνιου πόνου, αλλά και για την ανακούφιση από τον οξύ πόνο, που εκδηλώνεται στις νευροµυϊκές και µυοσκελετικές παθήσεις

ΥΠΕΡΗΧΟΣ

Στην φυσικοθεραπεία χρησιµοποιούµε τον θεραπευτικό υπέρηχο σε αντίθεση µε τον διαγνωστικό υπέρηχο που χρησιµοποιούν οι γιατροί. H διαφορά τους έγκειται στο ότι ο µεν ιατρικός – διαγνωστικός υπέρηχος εκπέµπει ηχητικά κύµατα µε µεγαλύτερη γωνία πρόσκρουσης σκιαγραφώντας οτιδήποτε ήθελε συναντήσουν µπροστά τους (βοηθώντας στην διάγνωση), ο δε φυσιοθεραπευτικός υπέρηχος εκπέµπει µικρότερη γωνία πρόσκρουσης ηχητικών κυµάτων διαπερνώντας µέσα από τα µαλακά µόρια των ιστών- τένοντες –οστά κλπ. προσφέροντας τους τα θεραπευτικά του αποτελέσµατα.

K – Laser Cube 4

Το K – Laser Cube 4 αποτελεί την πιο καινοτόμο class 4 laser θεραπεία στον κόσμο καθώς περιλαμβάνει το βέλτιστο εύρος μηκών κύματος που χρησιμοποιούνται στη φυσικοθεραπεία.

Tecar Therapy

To Tecar Therapy, θεραπεία με Αντιστατική & Χωρητική ραδιοσυχνότητα υψηλής ισχύος είναι μια νέα επαναστατική μέθοδος θεραπείας που χρησιμοποιείται σε εξειδικευμένα κέντρα Φυσικοθεραπείας τα τελευταία χρόνια και αποτελεί μια συνδυαστική μορφή θεραπείας, που προσφέρει άμεσα και γρήγορα αποτελέσματα σε ελάχιστο χρόνο.

ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΛΑΞΗ

Πρόκειται για μια επαγγελματική συσκευή ηλεκτρομάλαξης που περιλαμβάνει επτά διαφορετικά εξαρτήματα κεφαλής για ένα ευρύτατο φάσμα διαφορετικών εφαρμογών.

Κέντρο φυσικοθεραπείας Ιωάννης Ταχούλας