Θεραπεία με LASER

Σε προηγούμενο άρθρο μας μιλήσαμε για την φυσικοθεραπεία. Για τα στάδια που περνάει η φυσικοθεραπεία, σε ποιες περιπτώσεις εφαρμόζεται και για τα μηχανήματα που χρησιμοποιούνται πιο συχνά σε αυτή. Ένα από τα πιο ευρέως χρησιμοποιούμενα μηχανήματα στην φυσικοθεραπεία είναι το LASER. Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες που αφορούν την θεραπεία με LASER.

Τι είναι η θεραπεία με LASER;

Ο όρος Laser (Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation) αποδίδεται στα ελληνικά ως ενίσχυση φωτός με εξαναγκασμένη εκπομπή ακτινοβολίας. Η θεραπεία με LASER περιλαμβάνει την εφαρμογή χαμηλής έντασης laser για να ανακουφίσει τον πόνο που προκαλείται μετά από βλάβη στον μαλακό ιστό. Η θεραπεία με laser διευκολύνει την αποκατάσταση των ιστών και αποκαθιστά την κανονική λειτουργία των κυττάρων.

Η θεραπεία με την χρήση χαμηλής έντασης laser περιλαμβάνει τη χρήση υπερύθρου φάσματος το οποίο διεισδύει στο δέρμα και διεγείρει τα κύτταρα μέσα στους μυς, τους τένοντες ή τους συνδέσμους, προωθώντας την επούλωση.

Η μέθοδος εφαρμογής εξαρτάται από την εικόνα που παρουσιάζει η κατάστασή σας. Η κεφαλή του μηχανήματος συνήθως εφαρμόζεται απευθείας στον ιστό που υποβάλλεται σε θεραπεία. Η ποσότητα ενέργειας που εφαρμόζεται στον ιστό ελέγχεται από το φυσικοθεραπευτή.

Σε ποιες περιπτώσεις χρησιμοποιείται η θεραπεία με laser;

Η θεραπεία με laser μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις ακόλουθες περιπτώσεις τραυματισμών:

• Σε μαλακό ιστό και αθλητικούς τραυματισμούς όπως είναι οι κακώσεις των μυών και των συνδέσμων.
  • Σε επαναλαμβανόμενες καταπονήσεις όπως είναι η τενοντίτιδα, προβλήματα ώμου και σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα
  • Αρθριτικά προβλήματα όπως οστεοαρθρίτιδα και ρευματοειδής αρθρίτιδα
  • Αποκατάσταση ιστών και επούλωση τραυμάτων όπως εγκαύματα και έλκη.
  • Αναγέννηση νεύρων π.χ. θεραπεία της παράλυσης του Bell (παράλυση μιας πλευράς του προσώπου).
  • Σε προβλήματα κροταφογναθικής διάρθρωσης.

Επωφεληθείτε από την θεραπεία με LASER

Η θεραπεία με λέιζερ μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ένα ευρύ φάσμα περιπτώσεων και θα βοηθήσει στη μείωση του πόνου και της φλεγμονής μετά από τραυματισμό.

Τα οφέλη της θεραπείας με LASER περιλαμβάνουν:

• Διέγερση επούλωσης πληγών σε διάφορους τύπους ανοιχτών πληγών
  • Θεραπεία διαφόρων αρθριτικών συνθηκών
  • Θεραπεία τραυματισμών μαλακών ιστών
  • Ανακούφιση του πόνου
  • Είναι μια ασφαλής εναλλακτική σε σχέση με τα φάρμακα που καταπραΰνουν τον πόνο.
  • Μείωση του χρόνου θεραπείας.

Το Κέντρο Φυσικοθεραπείας Ταχούλας Ιωάννης είναι εξοπλισμένο με τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό. Διαθέτουμε εξοπλισμό LASER της εταιρίας ΚLASER, μιας από τις πιο αξιόπιστες εταιρίες στον χώρο. Επισκεφτείτε μας για να βρούμε την κατάλληλη θεραπεία για εσάς και ανακουφιστείτε άμεσα από τον πόνο. Κλείστε σήμερα κιόλας το ραντεβού σας τηλεφωνώντας μας στο
241 028 2629. Μπορείτε επίσης να κλείσετε το ραντεβού σας online εδώ Το κέντρο μας είναι συμβεβλημένο με τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ.

Κέντρο Φυσικοθεραπείας Ταχούλας Ιωάννης

Ηπείρου 88, 41223, Λάρισα